Specjaliści w powrocie do formy po porodzie EKSPERCI W OPIECE OKOŁOPORODOWEJ
Adres Warszawa Mokotów
Koszyk
Twoje konto
Twój koszyk (0)

Brak produktów w koszyku.

Informacje

Czas i koszty dostawy

Wysyłka

Wysyłkę zamówień na terenie Polski realizujemy przez firmę kurierską na wskazany w zamówieniu adres dostawy lub do wskazanego paczkomatu inPost. Koszt dostawy kurierskiej to 14,99 zł brutto, koszt dostawy do paczkomatu do 9,99 zł brutto, a przy zamówieniach powyżej 199,00 zł brutto dostawa w wybranej przy zamówieniu formie jest bezpłatna.

Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej – zazwyczaj wysyłka produktów z magazynu trwa do 24 godzin. Przybliżony czas wysyłki zamówionego produktu podany jest każdorazowo przy opisie produktu w naszym sklepie i jest liczony od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie bankowym przy przedpłacie. Jeśli zamawiasz produkty o różnym czasie dostępności całe zamówienie zostanie zrealizowane dopiero po skompletowaniu wszystkich produktów. Pamiętaj, że do czasu wysyłki należy doliczyć jeszcze czas dostawy przez firmę przewozową, zazwyczaj 1-2 dni robocze.

Jeśli wybrałaś/eś jako płatność „przelew tradycyjny” to zleć go na poniższe dane:

femi concept sp. z o.o.
ul. Bluszczańska 68/U2
00-712 Warszawa

Nest Bank: 17 2530 0008 2090 1072 1767 0001

W tytule przelewu wpisz koniecznie numer swojego zamówienia.

———————————————————

Formy płatności

Tradycyjny przelew na konto bankowe

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zakupieniu towaru w naszym sklepie, klient otrzymuje na podany adres e-mail numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę za zamówienie. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym zamówienie jest przygotowywane do wysyłki.

Można też skorzystać z danych poniżej:

femi concept sp. z o.o.
ul. Bluszczańska 68/U2
00-712 Warszawa

Nest Bank: 17 2530 0008 2090 1072 1767 0001

Tytuł przelewu: numer zamówienia

Płatności elektroniczne

Forma płatności elektronicznej realizowana przez PayU jest dostępna z poziomu płatności podczas zamówienia i obsługuje poniższe formy płatności online.

Płatność przez PayU realizowana jest natychmiastowo co sprawia, że przygotowywanie Twojego zamówienia do wysyłki rozpocznie się niezwłocznie po pomyślnym zakończeniu płatności.

———————————————————

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem albo osobą fizyczną, dla której umowa zakupu nie ma charakteru zawodowego przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@femiconcept.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 30 dni od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres femi concept sp. z o.o., ul. Bluszczańska 68/U2, 00-712 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłaś od umowy. Nie przyjmujemy zwrotów do paczkomatów i punktów odbioru.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub zwróconego produktu.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci jeśli fabrycznie zapieczętowany produkt został otwarty po dostarczeniu. Zwrot jest wtedy niemożliwy ze względu na względy higieniczne i ochronę zdrowia.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem albo osobą fizyczną, dla której umowa zakupu nie ma charakteru zawodowego w przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację – najlepiej na adres e-mail sklep@femiconcept.pl  lub drogą pocztową na adres femi concept sp. z o.o., ul. Bluszczańska 68/U2, 00-712 Warszawa.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu okresu trwałości produktu, jednak nie dłużej niż 2 lata – zależnie od tego co upłynie szybciej.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

  • wymiany towaru
  • odstąpienia od umowy
  • obniżenia ceny

Szczegóły w znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Do góryTo top